Krówki reklamowe

Krówki reklamowe

Szukając pomysłu na sprawdzone reklamowe słodkości, które zasmakują zarówno osobom dorosłym, jak i dzieciom, większość firm decyduje się na zakup krówek. Trudno się temu dziwić – to przysmak, który większości z nas kojarzy się z czasami dzieciństwa, wywołując uśmiech na twarzy. Produkty tego typu wykorzystać można na wiele różnych sposobów – dodając do składanych przez klientów zamówień w roli gratisowego upominku, umieszczając w recepcji tak, by częstować nimi mogły się osoby odwiedzające siedzibę firmy czy wręczając je uczestniczkom wydarzeń branżowych takich, jak konferencje, które podeszły do naszego firmowego stoiska. Jak samodzielnie przygotować takie słodkości? Podajemy sprawdzony przepis.Aby własnoręcznie przygotować takie krówki reklamowe, potrzebne będą następujące składniki: 530 gramów słodzonego mleka skondensowanego, 5 łyżek drobnego cukru oraz 50 gramów masła. Dodać można do nich również odrobinę kakao.

W jaki sposób, krok po kroku przyrządza się tego typu krówki reklamowe? Na suchą, czystą, głęboką patelnię wsypujemy cukier i przekładamy masę z puszki. Ustawiamy średnią moc piekarnika i mieszamy masę przy pomocy drewnianej łyżki. Masa powinna zacząć bulgotać po upływie około 10 minut. W momencie gdy pojawią się bąbelki, należy zredukować odrobinę moc palnika i cały czas mieszać. Po około 15 minut masa powinna zgęstnieć do konsystencji budyniu oraz stać się odrobinę ciemniejsza. Kolejny etap to dodanie masła i opcjonalnie odrobiny kakao. Mieszamy całość przez 3 minut i zdejmujemy patelnię z palnika. Masę przekładamy do silikonowej formy lub jej wersji klasycznej, wyłożonej papierem do pieczenia. Studzimy i wstawiamy do lodówki na około 30 minut. Następnie wyjmujemy i kroimy na drobne kawałki.

Tego typu Krówki reklamowe, aby zapadły w pamięci klientów na długi czas, posiada muszą estetyczne, odpowiednio zaprojektowane opakowanie. Znaleźć może się na nim logo marki, jej hasło reklamowe, adres strony internetowej czy ciekawa, rzucająca się w oczy grafika utrzymana w kolorach charakterystycznych dla firmy.